2017年7月17日 星期一

170704 16期研究生公演 公演報告

隔了一個月又入到
今次田口有出

cancel 73 還有得抽入場
中後入   有第二行正中企位
前面的人唔高  睇得好舒服
不過企我後面既就唔好彩了







黑須遥香






武藤小麟  (對眼><)






前田MC講食雪糕
由一日兩杯減到兩日一杯
最近覺得真的瘦了







田口愛佳







佐藤美波 






中間MC講蠢事
十一夢試過將雪糕放入微波爐叮....
不過都係前田最可愛






下巴可以和彩姐比






庄司なぎさ






美波被說是神煩之後的反應








最後吸印時是第二個吸
想起可以講返雪糕

我「一ヶ月ぶり  (一個月冇見) 」
前「.......(應該聽唔到)」
前「うちわXXXXXXX   (把扇XXXXXXX)」
我「そうだね  (充炮艇) 」


我「おすすめのアイスは?  (有推薦的雪糕?) 」
前「XXXXXXX と みかん (不知什麼和柑)」
我「じゃ買います (那我去買) 」


我「showroomいつやりますか?  (幾時會開showroom?) 」
前「?????  (黑人問號)」
我「showroomいつやりますか?  (幾時會開showroom?) 」
前「わかんない(不知啊)」
我「じゃ待ってます  (等你啦) 」





沒有留言:

張貼留言